Popular Posts

Monday, October 6, 2014

INTRODUCTION.... KASUT BOLA COPY ORIGINAL YANG MURAH DAN JERSI BOLA REPLIKA MURAH

Hello,

Assalamualaikum & Salam sejahtera kepada semua. Saya Azni Yahya ingin memperkenalkan blog saya yang terkini iaitu sebuah blog tentang penjualan Kasut Bola dan Futsal Copy Original yang Murah dan Jersi bola replika murah.

Kasut bola dan futsal yang dijual dalam blog ini diambil terus dari kilang. Oleh sebab itu kami boleh memberikan kasut yang berkualiti pada harga yang murah dan berpatutan. Jersi bola pula menampilkan 3 jenis gred iaitu
1) AAA,
2) 2ND ORI / FAN ISSUE ( 2 JENIS PANGGILAN)
3) PLAYER ISSUE / VERSION / ADIZERO (3 JENIS PANGGILAN)

Jersi dan kasut bergantung kepada stok. Jika stok ada, Jersi boleh sampai ke tangan anda dalam tempoh 2-4 hari bekerja. Jika tiada, perlu diorder dari kilang dan mungkin mengambil masa 3-4 minggu untuk sampai ke Malaysia.

CARA-CARA MENEMPAH

1) Anda boleh menghubungi saya dengan call/SMS/Whatsapp ke number ini 0138504887 atau PM saya di FACEBOOK Azni Yahya atau Macam-macam ADA di KB untuk bertanyakan stok/saiz/kuantiti kasut/jersi yang anda mahu.
2) Setelah membuat pilihan, anda boleh membuat bayaran dengan cara membank in atau online transfer ke akaun Maybank saya iaitu:-

MOHD. AZNIESMADI BIN MOHD. YAHYA
110144059410 (MAYBANK)

3) Setelah membuat bayaran sila maklumkan saya serta merta di Facebook atau di nombor saya 0138504887.

4) Barang-barang akan dihantar ke alamat tuan/puan melalui POS LAJU (kos akan ditanggung oleh pembeli)







Call/SMS/Whatsapp:- +60138504887











Lawati saya di Facebook dan klik LIKE OK????










https://www.facebook.com/azni4747
ATAU
Macam-Macam ADA di KB Facebook Page

No comments:

Post a Comment